Vadászati Információs Portál
Vadászati Információs Portál
TÁMOGATÓINK

NATURHUN

 

 

 
>
 
Ma ilyen a hold


Hold fázis
 

 
Vadászkultúra

Itt elérhető az oldal kulturális melléklete:

 
Felhasználóknak
 
Vélemények
 
Információk
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Statisztika

Google PageRank

STATISZTIKÁK

 
C.I.C.
 
 
 
 
 
Saját e-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
SAJTÓFIGYELŐ
SAJTÓFIGYELŐ : Magyar turizmus és állami erdőgazdaságok Szlovákia legnagyobb utazási vásárán

Magyar turizmus és állami erdőgazdaságok Szlovákia legnagyobb utazási vásárán

OBJEKTÍV Hírügynökség  2011.01.23. 18:22

2011. január 20–23. között 17. alkalommal rendezik meg Pozsonyban az ITF Slovakiatour Nemzetközi Idegenforgalmi Vásárt az INCHEBA Expo területén. A rendezvény a hagyományoknak megfelelően kiegészül a Wellness és Fitness, valamint a Vadászat és Szabadidő kiállítással is. A szinergiahatások kihasználása céljából Magyarországot a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. felügyelete alatt álló Magyar Turizmus Zrt. és a magyar állami erdőgazdaságok közösen népszerűsítik. Január 20-án Pozsonyba látogatott Schmitt Pál, Magyarország köztársasági elnöke, akit Ivan Gašparovič szlovák köztársasági elnök kísért végig a vásáron, és közösen felkeresték a magyar és szlovák standokat is – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.


A vásáron Magyarország turisztikai kínálata a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében, 13. alkalommal mutatkozik be: ezúttal egy rendkívül impozáns, 100 m2-es standon, társkiállítókkal közösen várja a nemzeti turisztikai marketingszervezet a turisztikai szakma és a nagyközönség érdeklődését. A magyar standokon a köztársasági elnöki delegációt a Magyar Fejlesztési Bank Zrt. részéről Baranyay László elnök-vezérigazgató, Németh Lászlóné vezérigazgató-helyettes és Dr. Seregi János, az MFB Agrár- és Zöldbank Főigazgatóságának ügyvezető igazgatója, a magyar turizmus képviseletében pedig Dr. Nemes Andrea, a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Főosztályának vezetője, Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója és Godár Ivett, az MT Zrt. szlovákiai külképviselet-vezetője fogadta.

A nemzeti stand valamennyi elemében a hazai vizek jelentőségére hívja fel a figyelmet, az egészségturisztikai kínálatra fókuszálva, összhangban az Új Széchenyi Terv Gyógyító Magyarország – Egészségipar programján belül kiemelt egészségturizmus témával. Szlovákiában hazánkat jelenleg is mint a „a termálvizek országát” ismerik. A termálvizek mellett népszerű a magyar gasztronómia is, így az érdeklődők az MT Zrt. standján nemcsak hazánk turisztikai kínálatáról tájékozódhatnak, hanem megkóstolhatnak híres magyar borokat is.

Magyarország a vadászati céllal utazók által is igen kedvelt úti cél Szlovákiában, köszönhetően annak, hogy hazánk területének több mint egyötöde erdő, melyek vadállománya igen gazdag. Az ITF vásárral egyidőben megrendezett Vadász és Szabadidő kiállításon ezért az állami erdőgazdaságok képviselői is részt vesznek egy 20 m2-es standdal. Magyarországon 22 állami tulajdonban lévő erdőgazdaság működik. Az állami erdőgazdálkodás keretében évtizedes hagyományokon alapuló, korszerű infrastruktúrával felszerelt, magas színvonalú, jellemzően nagyvadgazdálkodás folyik, több mint egymillió hektár területen.

Szlovákia jelentős szerepet játszik Magyarország beutazó turizmusában. A Szlovákiából érkezett több mint 80 ezer vendég 2009-ben mintegy 190 ezer vendégéjszakát töltött el magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken. Az előző évihez képest (a válság ellenére is) jelentősen, mintegy 30%-kal nőtt mind a szlovák vendégek, mind pedig a vendégéjszakák száma. Szlovákia a magyarországi gyógyszállodáknak is fontos küldőpiaca: a legfrissebb statisztika szerint a 2010. január–novemberi időszakban a szlovák vendégek összesen 30 ezer vendégéjszakát töltöttek el hazai gyógyszállodákban, ami több mint 16%-os növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva.

A magyarországi turisztikai kínálatot — beleértve a vadászturizmust is — együtt népszerűsítő hazai állami szervezetek további növekedést várnak a szlovák vendégforgalomban: a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingtervében 3%-os bővülést célzott meg a szlovák vendégéjszakák számának tekintetében.

A cél elérése érdekében a társaság idén is folytatja aktív marketingtevékenységét — pozsonyi külképviseletének bevonásával — a szlovák piacon, amelyet az ún. B2C (business to customer) piacok közé sorolt a 2011. évi marketingtervében. A B2C csoportba tartozó országokból a vendégek nagy számban — és legtöbbször egyénileg — érkeznek, ezért a turisztikai marketingtevékenységben jelentős szerepet játszik a lakossági kommunikáció, a lakosság elérése. A központi, turisztikai imázsformáló stratégiai kampányok mellett számos taktikai kampányt is szervez idén az MT Zrt., amelyek nemcsak a lakosság, hanem a turisztikai szakma elérését is szolgálják. A sajtó és szakmai tanulmányutak mellett a pozsonyi képviselet szervezésében áprilisban sor kerül egy egészségturisztikai road show-ra is pozsonyi és kassai állomásokkal.

Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 
Ajánlatunk

Jágerblogger

 Az aranysakál

Beszélgetések a vadászetikáról.

 

Diana Vadász-felnőttképző Alapítványi Szakképző Iskola és Kollégium

 

 
MENÜ
 
Fő partnereink
 
Rovataink








 
Véleményünk
Lezárt szavazások
 
Árnyoldalak

Belépés

 
Szavazás

 Eddigi szavazások
eredménye

 
Társalgás


 

Feliratkozás
Hírlevélre

 
Partnereink


Vadászati linkgyűjtemény

 

Agricola Zalakaros információs lapja

Vadászó Földtulajdonosok Zalai Egyesülete

Hídvégi Béla honlapja

ForestPress erdészeti hírügynökség